Kiinteytyminen – edistyneet #3

Kiinteytyminen – edistyneet #3

Tämä treeniohjelma koostuu vain kahdesta harjoituksesta, mutta älä anna sen hämätä. Treeni on erittäin intensiivinen ja harjoittaaa koko vartalon lihaksia ja haastaa kunnon toden teolla.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon.

TREENIOHJELMA: 

  • Vuorikiipeilijä 4 sarjaa x 60 s
  • Burpees steppilaudalla 4 sarjaa x 15 toistoa

Tee harjoitukset peräjälkeen 8 kertaa. Lepää jokaisen kierroksen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi