Kiinteytyminen – edistyneet #2

Kiinteytyminen – edistyneet #2

Jos haluaa päästä todella hyvään kuntoon, on treenattava kovaa ja syötävä hyvin. Tällä edistyneen tason treeniohjelmalla tottunut treenaaja pääsee elämänsä kuntoon.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon.

TREENIOHJELMA: 

  • Askelkyykky maailman ympäri 3 sarja (kummallakin jalalla)
  • Yhden jalan lantionnosto 3 sarjaa x 10–15 toistoa (kummallekin puolelle)
  • Lankku polven vedolla 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Plyo-punnerrukset 3 sarjaa x 8–10 toistoa
  • Hyppy ja nosto polven vedolla 4 sarjaa x 15 toistoa

Lepää 1–2 minuuttia sarjojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi