Kiinteytyminen – edistyneet #1

Kiinteytyminen – edistyneet #1

Tämä harjoitteluohjelma sopii treenaajille, jotka ovat käyttäneet elämässään paljon aikaa treenaamiseen ja haluavat kunnon haasteen. Ohjelman ovat laatineet ELIXIAn Personal Trainerit.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon.

TREENIOHJELMA:

  • Punnerrukset hypyllä 3 sarjaa x 10 toistoa
  • Donkey kicks 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Devils press 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Yhden jalan burpee 4 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Lankku polven vedolla 3 sarjaa x 20–30 toistoa

Lepää 1–2 minuuttia sarjojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi