Kiinteytyminen – aloittelijat #2

Kiinteytyminen – aloittelijat #2

Tämä voimaharjoitteluohjelma sopiii loistavasti, jos haluat aloittaa kuntosaliharjoittelun. Ohjelma haastaa voimasi, keskivartalosi ja kuntosi.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "aloittelijat". Ohjelma sisältää harjoituksia, jotka useimmat pystyvät tekemään, eikä ohjelma vaadi aiempaa kokemusta. 

TREENIOHJELMA:

  • Voimatyöntö 3 sarjaa x 10 toistoa
  • Kyykky ja askelkyykky 60 s
  • Lantionnosto lattialla 3 sarjaa x 15 toistoa
  • Linkkuveitsi käsipainolla 3 sarjaa x 10 toistoa
  • Punnerrus 1 sarja x 10 toistoa

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.