Kestävyysharjoittelu – keskitaso #5

Kestävyysharjoittelu – keskitaso #5

Paranna kuntoasi ELIXIAN Personal Trainereiden kehittämillä treeniohjelmilla. Tämä treeniohjelma sopii tottuneelle treenaajalle.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Sukset 3 sarjaa x 20–30 toistoa
  • Voimatyöntö 3 sarjaa x 15–20 toistoa
  • Kaksoisheilautus kahvakuulilla 3 sarjaa x 15–20 toistoa
  • Sivuhyppy yhdellä jalalla 3 sarjaa x 10–20 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Puoli-burpee 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Punnerrus soutuvedolla ja vastakkaisen reiden ojennuksella 3 sarjaa x 20 toistoa

Lepää 1–2 minuuttia sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi