Kestävyysharjoittelu – edistyneet #2

Kestävyysharjoittelu – edistyneet #2

Tämä treeniohjelma sopii kokeineille treenajille, jotkat haluavat kehittää kuntoa entisestään.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saa mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon.

TREEENIOHJELMA:

  • Burpees saksihypyllä 4 sarjaa x 60 s
  • Hyppy polvennostolla vatsaa vasten 4 sarjaa x 15 toistoa
  • Punnerrus soutuvedolla ja vastakkaisen reiden ojennuksella 4 sarjaa x 20 toistoa
  • Mountain climbers yhdellä jalalla 4 sarjaa x 30 toistoa
  • Burpees ilman hyppyä 4 sarjaa x 10 toistoa

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.