Summer Tabata

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Liikkuvuus

Tasapaino

Summer Tabata on korkean intensiteetin kokonaisvaltainen treeni, joka perustuu Tabata-intervalleihin. Tabata on monien suosikki intervallitreenimuoto sen lyhyiden työosuuksien takia. Ohjelman rakennetta on helppo seurata – teet täysillä 20 sekuntia ja lepäät 10 sekuntia. Summer Tabata -treeneihin voit osallistua ryhmäliikuntasaleissa, ulkona ja hot-studioissa.

Summer Tabata alkaa aina lyhyellä lämmittelyllä ja treeniosio kestää noin 20 minuuttia.

Tuntia on helppo seurata – teet täysillä 20 sekuntia ja lepäät 10 sekuntia. Monien mielestä lyhyet intervallijaksot ovat motivoivia, minkä vuoksi tämän tyyppisestä harjoittelusta on tullut todella suosittua ympäri maailman.

Summer Tabata sisältää hyppyjä ja korkean intensiteetin harjoitteita, joita on kuitenkin mahdollista muokata itselleen parhaiten sopivimmiksi.

Summer Tabata -tunneilla voidaan käyttää välineinä step-lautaa, käsipainoja sekä levytankoja ja -painoja. Osa harjoitteista tehdään oman kehon painolla ilman välineitä. Harjoitteissa käytettävät välineet vaihtelevat tunnin ohjaajan valinnan mukaan.

Summer Tabata -treeneistä pääset nauttimaan myös ulkona ja hot-studioissa.

Paikka ryhmäliikuntasali
Välineet step-lauta, käsipainot, levytanko ja -painot
Kesto 30 min

VASTAAVANLAINEN TUNTI

Hot Summer Tabata

Hot Summer Tabata on korkean intensiteetin kokonaisvaltainen treeni, joka perustuu Tabata-intervalleihin. Tabata on monien suosikki intervallitreenimuoto sen lyhyiden työosuuksien takia. Ohjelman rakennetta on helppo seurata – teet täysillä 20 sekuntia ja lepäät 10 sekuntia. Hot Summer Tabata tehdään hot-studiossa ilman välineitä. Ota mukaan matto, hikipyyhe ja vesipullo.

TÄYDENNÄ HARJOITTELUASI

FLX

Istutko paljon työpäiväsi aikana? Ovatko takareidet kireät ja selkä väsynyt? FLX-ryhmäliikuntatunti on liikkuvuusharjoittelua koko keholle. Tältä tunnilta saat apua myös voimaharjoittelun liikelaajuuksiin.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi