Pilates

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Liikkuvuus

Tasapaino

Pilates on rauhallinen ryhmäliikuntatunti, joka vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia, syventää hengitystä ja opettaa liikkumaan fysiologisesti oikein.

Pilatestunnilla keskitytään erityisesti ryhtiin, kehonhahmotukseen, tasapainoon sekä hengitykseen ja liikkeet tehdään pääasiassa lattialla, jolloin ryhtiä kannattelevien lihasten löytäminen ja aktivoiminen on helpompaa, eikä harjoittelu rasita niveliä.

Pilatesliikkeet vahvistavat koko kehoa, mutta kohdistuvat erityisesti keskivartalon syviin lihaksiin. Pilatesharjoittelu sopii kaiken tasoisille liikkujille. Aktiivisempi liikkuja saa tunnista tukea muuhun harjoitteluun ja aloitteleva liikkuja pääsee tämän rauhallisen tunnin avulla lempeästi alkuun liikuntaharrastuksessa. 

Vastaavanlainen tunti

Core

Core-tunti on 30 minuutin mittainen lihaskuntoharjoitus keskivartalon lihaksille.

Täydennä harjoitteluasi

Cardio Club

Hikistä intervalliharjoittelua juoksumatolla, pyörällä tai crosstrainerilla.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Uutuuksia