Hot Tabata

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Liikkuvuus

Tasapaino

Hot Tabata on korkean intensiteetin kokonaisvaltainen treeni, joka perustuu Tabata-intervalleihin. Tabata on monien suosikki intervallitreenimuoto sen lyhyiden työosuuksien takia. Ohjelman rakennetta on helppo seurata – teet täysillä 20 sekuntia ja lepäät 10 sekuntia. Hot Tabata tehdään hot-studiossa ilman välineitä. Ota mukaan matto, hikipyyhe ja vesipullo.

Hot Tabata alkaa aina lyhyellä lämmittelyllä ja pääosio kestää noin 20 minuuttia.

Tuntia on helppo seurata – teet täysillä 20 sekuntia ja lepäät 10 sekuntia. Monien mielestä lyhyet intervallijaksot ovat motivoivia, minkä vuoksi tämän tyyppisestä harjoittelusta on tullut todella suosittua ympäri maailman.

Hot Tabata sisältää hyppyjä ja korkean intensiteetin harjoitteita, joita on kuitenkin mahdollista muokata itselleen parhaiten sopivimmiksi.

Hot Tabata -tunnilla ei käytetä välineitä. Harjoitteet tehdään oman kehon painolla. Muista ottaa mukaan oma matto, hikipyyhe ja vesipullo.

Summer-tunneista pääset nauttimaan myös ryhmäliikuntatunneilla sisällä ja ulkona.

Paikka Hot-studio
Välineet Ei välineitä
Kesto 30 min
Other Ota mukaan matto, hikipyyhe ja vesipullo

VASTAAVANLAINEN TUNTI

Tabata

Tabata on korkean intensiteetin kokonaisvaltainen treeni, joka perustuu Tabata-intervalleihin. Tabata on monien suosikki intervallitreenimuoto sen lyhyiden työosuuksien takia. Ohjelman rakennetta on helppo seurata – teet täysillä 20 sekuntia ja lepäät 10 sekuntia. Tabata -treeneihin voit osallistua ryhmäliikuntasaleissa, ulkona ja hot-studioissa.

TÄYDENNÄ HARJOITTELUASI

FLX

Istutko paljon työpäiväsi aikana? Ovatko takareidet kireät ja selkä väsynyt? FLX-ryhmäliikuntatunti on liikkuvuusharjoittelua koko keholle. Tältä tunnilta saat apua myös voimaharjoittelun liikelaajuuksiin.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi