Hatha Yoga

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Hatha Yoga -tunnilla asanat tehdään rauhalliseen tahtiin. Tunti tarjoaa sinulle hyvän mahdollisuuden tutustua joogan perusteisiin ja keskittyä paremmin opettelemaan joogan hengitystekniikkaa.

Hatha Yoga -tunnilla asanat tehdään rauhalliseen tahtiin. Tunti auttaa sinua löytämään tasapainon kehon ja mielen välillä. Vahvistat lihaksia sekä lisäät samalla kestävyyttä ja notkeutta. Tunti sopii kaikille - sinulle, jolle jooga on uutta, sekä sinulle, joka olet jo joogannut paljon. Hatha Yoga -tunneilla ohjaaja muokkaa harjoituksen osallistujien kykyjen ja tarpeiden mukaan, jonka vuoksi tunnit voivat sisällöltään olla hyvin erilaisia.

Hathajoogan yhtenä perusteoksista voidaan pitää Swami Swatmaraman kirjoittamaa The Hatha yoga Pradipikaa, joka on peräisin 1400-luvulta. Modernin hathajoogan isäksi kutsutaan 1920- ja 30-luvuilla Intiassa vaikuttanutta T. Krishnamacharyaa. Klassisia joogamuotoja, jotka perustuvat hathajoogaan, ovat mm. Sivananda ja Satyananad. Nykyään hathajoogaa on kehitetty ja muovattu moderneille länsimaalaisille sopivaksi, mutta perusformaatti elää edelleen.

Vastaavanlainen tunti

Ashtanga Vinyasa Yoga

Ashtanga Yoga on dynaaminen joogaharjoitus, jossa tehdään perinteinen vakiomuotoinen asanasarja. Tunti kehittää voimaa, kestävyyttä ja notkeutta.

Täydennä harjoitteluasi

Yin Yoga

Rauhallinen ja levollinen tunti, joka lisää notkeutta ja luo rauhaa sekä keholle, että mielelle. Tunti poistaa lihasten ja sidekudosten kireyksiä sekä aktivoi verenkiertoa. Saat lisäksi mahdollisuuden rauhoittumiseen ja ajatusten rentoutumiseen.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Uutuuksia