FLX

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Liikkuvuus

Tasapaino

Istutko paljon työpäiväsi aikana? Ovatko takareidet kireät ja selkä väsynyt? FLX-ryhmäliikuntatunti on liikkuvuusharjoittelua koko keholle. Tältä tunnilta saat apua myös voimaharjoittelun liikelaajuuksiin.

FLX ryhmäliikuntatunnilla saat luvan rentoutua ja keskittyä kehon yleisiin liikkuvuuden ongelmakohtiin, kuten takareisiin, selkään, lonkkiin ja pakaroihin. Puolen tunnin mittainen FLX-tunti sopii hyvin yksittäiseksi treeniksi tai voit yhdistää sen myös toiseen ryhmäliikuntatuntiin.

Tunnin rauhalliset venytykset sekä kierto- ja lihasten rentouttamiseen suunnatut harjoitukset parantavat kehonhallintaa, liikkuvuutta sekä arjen toimintakykyä ja tuovat hyvää oloa. FLX-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu erityisesti istuma- sekä toimistotyötä tekeville, mutta soveltuu ihan kaikille kuntotasoon katsomatta.

Haluamme muistuttaa, että kovatehoisen treenien vastapainoksi rauhallisemmat, liikkuvuutta lisäävät harjoitukset auttavat sinua pitämään kehostasi huolta pitkällä aikavälillä. FLX-tunti perustuu uusimpaan tutkimustietoon liikkuvuuden harjoittamisesta.

Vastaavanlainen tunti

Yoga for Athletes

Joogaamalla lisäät ja pidät yllä liikkuvuutta. Täma tunti tukee juoksu- ja voimaharjoitteluasi ja viimeistelee jokapäiväisen treenisi.

Täydennä harjoitteluasi

Body For Life

Body for Life -ryhmäliikuntatunnilla treenataan sekä aerobista- että lihaskuntoa innostavan musiikin sekä ohjaajan tahtiin ilman hyppyjä tai juoksemista. Tunti sopii niin aloitteleville treenaajille kuin sinulle, joka kaipaat juuri nyt hieman kevyempää treeniä.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Uutuuksia