FLX

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Istutko paljon työpäiväsi aikana? Ovatko takareidet kireät ja selkä väsynyt? FLX-tunnilla harjoitetaan koko kehon liikkuvuutta.

Saat mahdollisuuden rentoutua ja keskittyä yleisiin kehon ongelmakohtiin, kuten takareisiin, selkään, lonkkiin ja pakaroihin. Puolen tunnin mittaiselle FLX-tunnille voit hyvin osallistua sellaisenaan, ja tunti sopii myös hyvin yhdistettäväksi toiseen tuntiin.

Tunti koostuu rauhoittavista liikkeistä, jotka auttavat sinua lisäämään liikkuvuutta ja parantamaan kehonhallintaa. FLX-tunnilla tehtävät toimistotyöntekijöille suunnatut venytykset sekä toisaalta kierto- ja lihasten rentouttamiseen suunnatut harjoitukset parantavat arjen toimintakykyä ja tuovat hyvän olon.

Näemme, että yhä useammat ihmiset etsivät rauhallisempia liikuntamuotoja hektisten arkipäivien lomaan, sanoo Silja Silvanto ELIXIA Finlandin ryhmäliikunta – ja Personal Training spesialisti. Korkean intensiteetin treenien vastapainoksi tarjottavat rauhallisemmat ryhmäliikuntatunnit auttavat pitämään kehosta huolta pitkällä aikavälillä.

FLX-tunti perustuu uusimpaan tutkimustietoon liikkuvuuden harjoittamisesta ja kaikki FLX-ohjaajamme ovat lajiin koulutettuja ammattilaisia. FLX on 30 minuutin kestoinen ja tunti löytyy kaikkien keskustemme ryhmäliikuntavalikoimasta. 

Vastaavanlainen tunti

Yoga for Athletes

Joogaamalla lisäät ja pidät yllä liikkuvuutta. Täma tunti tukee juoksu- ja voimaharjoitteluasi ja viimeistelee jokapäiväisen treenisi.

Täydennä harjoitteluasi

Body For Life

Vartalon pitää toimia koko elämän ajan ja siksi olemme luoneet Body for Life -tunnin. Body for Life on helpohko tunti, jonka aikana kehoa treenataan helpolla, tehokkaalla ja hellävaraisella tavalla. Tunti sopii hyvin aloitteleville treenaajille tai jos haluat käydä tunnilla, joka ei ole niin intensiivinen. Tunti ei sisällä hyppyjä tai juoksemista, eikä tunnilla käytetä välineitä.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Uutuuksia