Workout of the Week

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Liikkuvuus

Tasapaino

Workout of the Week on 30 minuutin korkeatehoinen harjoitus koko keholle – kuntoa ja voimaa. Joka maanantai julkaisemme uuden treenin somessa, netissä ja sovelluksessa, ja viikon aikana täsmälleen sama treeni on ryhmäliikuntatuntina kaikissa liikuntakeskuksissamme Pohjoismaissa. Uusi viikko tarkoittaa siis uutta treeniä ja uusia mahdollisuuksia! Viikon treeniin osallistujana voit vapaasti muokata harjoituksia itsellesi parhaiten sopiviksi. Tule mukaan!

Workout of the Week alkaa aina lyhyellä lämmittelyllä, mutta jos haluat pidemmän lämmittelyosuuden, suosittelemme tekemään sen etukäteen itsekseen. Treeniosuus kestää noin 20 minuuttia ja koostuu erilaisista viikoittain vaihtuvista harjoituksista ja intervalleista. Lue lisää erilaisista intervalliohjelmista.

Voit tehdä Viikon treenisi missä ja milloin haluat – kotona, ulkona, salilla tai ryhmäliikuntatuntina ohjaajan kanssa. Löydät Viikon treenit myös Online Training -treeneinä.

Viikon treeni on täydellinen tapa kokeilla ryhmäliikuntaa. Lyhyet, koko kehon harjoitukset sopivat kaikille! Jos sinulla on aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta ja kaipaat vaihtelua ja haastetta, tämä on siis loistava tunti, koska saat uusia harjoituksia ja sisältöä joka viikko.

Viikon treeni on intervallitunti ja se sisältää jonkin verran hyppyjä ja intensiivisiä harjoituksia. Voit totta kai muokata harjoituksia itsellesi parhaiten sopiviksi.

Koska tunnin sisältö vaihtuu joka viikko, myös tarvittavat välineet voivat vaihtua. Joissakin treeneissä käytetään steppilautaa, käsipainoja, levypainoja tai painotankoa, joissakin ainoastaan omaa kehonpainoa.

Sijainti: Ryhmäliikuntasali, Facebook, Instagram, netti, sovellus ja Online Training
Välineet: Vaihtelee, esim. steppilauta, käsipainot, levypainot, painotanko ja oma kehonpaino.
Kesto: 30 min

Crosstraining

Crosstraining on kova treeni, jossa haastetaan sekä kestävyyskuntoa että voimaa.

FLX

Istutko paljon työpäiväsi aikana? Ovatko takareidet kireät ja selkä väsynyt? FLX-tunnilla harjoitetaan koko kehon liikkuvuutta.