Tabata Upper Body Online

Tabata Upper Body Online

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Rankka ja tehokas treeni alle vartissa.

Vuonna 1997 japanilainen Dr. Izumi Tabata ja hänen tutkijatiiminsä julkaisivat Medicine & Science in Sports & Exercise -lehdessä tutkimuksen, jonka mukaan intensiivisten 4 minuutin intervalliharjoitusten teho voi olla parempi kuin tunnin pituisen matalatehoisen kestävyysharjoittelun.

Tabata-intervallit perustuvat siis saman harjoituksen toistamiseen 20 sekunnin ajan, minkä jälkeen levätään 10 sekuntia. Tämä toistetaan vielä 7 kertaa. Tavoitteena on, että pystyt tekemään harjoituksesta yhtä monta toistoa jokaisen intervallin aikana.

Tabata Upper Body -tunnin harjoitukset keskittyvät nimensä mukaisesti ylävartalon harjoittamiseen ja ovat erinomainen täydennys muille Tabata Online -tunneille.

Kesto 15 min
Ohjaaja Scott Owen
Tarvittava tila 3 m2

Tarvitset

Kettlebells

Kettlebells

Vinyylipäällysteinen kahvakuula. Leveä kahva mahdollistaa otteen molemmilla käsillä.