Prformance Mobility Online

Prformance Mobility Online

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Lisää suorituskykyä liikkuvuuden ja kehonhallinnan kautta.

Keho on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Jos haluat parantaa juoksutyyliäsi, tehdä syvempiä askelkyykkyjä tai vain lisätä voimaa ja notkeutta, Prformance™ Mobility on oiva lisä muuhun harjoitteluusi.

Hartiaseudun, keskivartalon, ristiselän ja polvien huono liikkuvuus ja hallinta voi aiheuttaa ongelmia mm. painonnosto-, pystypunnerrus- ja kyykkyliikkeissä. Loukkaantumisriski kasvaa tällöin suureksi, mutta voit ennaltaehkäistä vammoja osallistumalla säännöllisesti Prformance™ Mobility -treeneihin.

Harjoitus alkaa yksinkertaisella lämmittelyllä, jossa keskitytään liikkuvuuteen. Lämmittelyn jälkeen haastamme koko kehon liikkuvuutta ja hallintaa.

Kesto 30 min
Ohjaaja Luukas Tukia
Tarvittava tila 3-4 m2

Tarvitset

Fitness-matto

Fitness-matto

Täydellinen matto keskivartalotreeniin ja venyttelyyn. Pehmeä, paksu matto antaa tukea ja on miellyttävä.