Pregnancy Yoga Online

Pregnancy Yoga Online

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Pidä kuntoasi yllä raskauden aikana.

Pregnancy Yoga valmistelee koko järjestelmääsi synnytykseen ja lisää sekä sinun että lapsesi hyvinvointia raskauden aikana.

Monet tutkimukset osoittavat, että säännöllisellä harjoittelulla raskauden aikana on myönteisiä vaikutuksia. Etenkin on osoittautunut, että raskausaikana säännöllisesti liikkuneet jatkavat muita todennäköisemmin liikuntaa myös raskauden jälkeen.

Autamme sinua pysymään liikkeessä odottaville äideille mukautetulla joogalla, joka perustuu sekä jooga-asentoihin että hengitys- ja rentoutusharjoituksiin. Kaikki harjoitukset on laadittu raskauden kehossa aiheuttamiin fysiologisiin muutoksiin sopiviksi.

Kesto 45 min
Ohjaaja Johanna Andersson
Tarvittava tila 3 m2

Tarvitset

Joogamatto

Joogamatto

Joogamatto on ehdottoman tarpeellinen kaikille joogaajille. Mattoa voi käyttää kotona, kuntosalilla ja matkoilla.

Yoga Block

Yoga Block

Joogablokki auttaa löytämään asennon sekä haastaa sinua vaativimmissa asennoissa.

Bolsteri

Bolsteri

Antaa lisätukea ja auttaa avaamaan rintarankaa.