Chest & Back Attack Online

Chest & Back Attack Online

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Ideat lopussa ylävartalon treenissä? Ei hätää, me autamme. Olemme laatineet valmiita harjoitusohjelmia, niin voit suunnittelun sijasta keskittyä antamaan kaikkesi.

Back & Chest -ohjelma keskittyy rinta- ja selkälihasten tehokkaaseen harjoittamiseen. Koska harjoitukset on yhdistetty nk. supersarjoiksi (kaksi harjoitusliikettä, jotka tehdään peräkkäin ilman taukoa välissä), saat treenistä sekä ajan että tehon suhteen kaiken irti.

Apunasi ovat mahtavat personal trainerimme, jotka näyttävät ja selittävät harjoitukset sinulle. 

Anna palaa! 

Kesto X min
Ohjaaja Drew Stevens
Tarvittava tila 3-4 m2

Tarvitset

Penkki

Penkki

Tasa- ja vinopenkin yhdistelmä. Selkäosaa voi säätää 7 eri tasoon ja istuinosaa 2 eri kulmaan. Paksut, vaahtomuovipehmusteet antavat lisämukavuutta.

Käsipainot 2–5 kg

Käsipainot 2–5 kg

Erivärisiä käsipainoja, joiden paino on 2–5 kg. Kumipinta.