Happy

new

habit

Tee uudenvuodenlupauksesta tapa, joka kestää viikkoja, kuukausia ja vuosia!

Onko uudenvuodenlupauksesi liikkua enemmän?

On taas se aika vuodesta. Monet miettivät uudenvuodenlupaustaan tulevalle vuodelle, mutta päätyvät lopettamaan harjoittelun jo parin viikon jälkeen. Itse asiassa vauhti hiipuu 80 % meistä helmikuun toisen viikon jälkeen - joka vuosi. Kiitos modernin neurotieteen, tiedämme miksi. Olisiko tänä vuonna aika kirjoittaa uudenvuodenlupauksesi uudestaan?

Kirjoita uuden vuoden lupauksesi uudestaan


pillow_down_new.jpg

Näin teet sen:

  1. Kirjoita ylös merkkisi
    Merkillä tarkoitamme tässä yhteydessä asiaa, joka laukaisee tavan. Se voi olla treenivaatteiden laittaminen illalla valmiiksi seuraavaa päivää tai suosikkibiisisi kuunteleminen aina ennen treeniä.

  2. Kirjoita ylös rutiinisi
    Harjoitteleminen on rutiinisi. Autamme sinua tässä - rullaa sivua alas ja katso valmiit rutiiniehdotuksemme. Ethän ole liian ankara itsellesi.

  3. Kirjoita ylös palkintosi
    Ilman palkintoa on vaikea muodostaa tapaa. Pitkäaikaiset endorfiinit tulevat kyllä, mutta etenkin alussa sinun on tärkeää palkita itsesi mahdollisimman pian treenin jälkeen. Palkinto voi olla esimerkiksi proteiinipatukka, smoothie tai suklaa. Mikä tahansa, joka tekee sinut onnelliseksi.

instructor_white_background.jpg

Tuemme sinua

Yhdessä Pohjoismaiden parhaiden Personal Trainereiden kanssa olemme luoneet kolme erilaista treenisuunnitelmaa, jotka helpottavat sinua luomaan liikkumisesta pitkäaikaisen tavan. Voit ladata ohjelmat ilmaiseksi - olitpa jäsen tai et. Happy New Year ja ennen kaikkea Happy New Habit!

 

Suunnittele onnistuminen tämän Viikko-ohjelma

Luo pitkäaikainen tapa ottamalla pieniä, tärkeitä askelia.

Aloita

 

8 viikon treeniohjelma aloittelijoille

Olemme tehneet sinulle treeniohjelman, jolla pääset hyvin alkuun. Treeniohjelma sisältää sekä itsenäisiä treenejä että ryhmäliikuntaa.

Treenaa kaksi kertaa viikossa kahdeksan viikon ajan ja tulet huomaamaan edistymisen!

8 viikon treeniohjelma aloittelijoille

 

8 viikon koko kehon treeniohjelma

Jatka tällä treeniohjelmalla, kun olet valmis motivoivaan treenihaasteeseen.

Treenaa 2 tai 4 kertaa viikossa kahdeksan viikon ajan ja tulet huomaamaan eron!

8 viikon koko kehon treeniohjelma

 

heart.jpg

Tässä muutamia motivoivia artikkeleita

Happy new challenge

Osallistu haasteeseen ja voit

voittaa 10 PT-tapaamista!

 

Jos treenaat ELIXIA-keskuksissa kaksi kertaa viikossa kahdeksan viikon ajan, osallistut 10 kerran PT-paketin arvontaan! Löydät treenihaasteen sekä lisätietoja ELIXIA-sovelluksesta "Haasteet"-kohdasta.