Miksi minulle on lähetetty asiakastyytyväisyyskysely?

Meille ELIXIAlla on tärkeää täyttää sinun sekä muiden jäsentemme odotukset. Voidaksemme onnistua siinä, haluamme ymmärtää tarpeesi ja kokemuksesi ELIXIAsta. Siksi lähetämme toisinaan asiakaskyselyitä, joissa pyydämme sinua vastaamaan joihinkin kysymyksiin. Vastaamalla kysymyksiin autat meitä parantamaan toimintaamme ja palvelemaan sinua paremmin.

Säilytämme vastaukset, jotta voimme vertailla toimipisteitämme ja tekemiämme parannuksia. Jos olet saanut tutkimuksen, johon et halua vastata, voit yksinkertaisesti jättää vastaamatta siihen.

Jos sinulla on kysyttävää asiakaskyselystä tai ELIXIAsta, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Osoite

Kielotie 1–3 (3 krs.)

01300 Vantaa

Lomake / Sähköposti

Ota yhteyttä sähköpostitse. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Asiakaspalvelun puhelin

Hinta 8,8 snt/min. Hinta ulkomailta soitettaessa paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti

Maanantai - torstai: 
10:00 - 16:00
Perjantai: 
10:00 - 14:00

POIKKEUSAUKIOLOAJAT:

27.6. Asiakaspalvelun puhelin suljettu.
28.6. Asiakaspalvelun puhelin suljettu.

5.7. Asiakaspalvelun puhelin suljettu.
8.7.
12:00 - 14:00