Miksi minulle on lähetetty asiakastyytyväisyyskysely?

Meille ELIXIAlla on tärkeää täyttää sinun sekä muiden jäsentemme odotukset. Voidaksemme onnistua siinä, haluamme ymmärtää tarpeesi ja kokemuksesi ELIXIAsta. Siksi lähetämme toisinaan asiakaskyselyitä, joissa pyydämme sinua vastaamaan joihinkin kysymyksiin. Vastaamalla kysymyksiin autat meitä parantamaan toimintaamme ja palvelemaan sinua paremmin.

Säilytämme vastaukset, jotta voimme vertailla toimipisteitämme ja tekemiämme parannuksia. Jos olet saanut tutkimuksen, johon et halua vastata, voit yksinkertaisesti jättää vastaamatta siihen.

Jos sinulla on kysyttävää asiakaskyselystä tai ELIXIAsta, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Hei, asiakaspalvelumme on valitettavasti ruuhkautunut - pyrimme vastaamaan tiedusteluihin mahdollisimman nopeasti. Yleisimpiin kysymyksiin löydät vastauksia ylempää tältä sivulta. Kiitos yhteistyöstä!

Yhteydenottolomake

Chat ja puhelin

imagetq6y.png CHAT

Aloita chat tästä

AUKIOLOAJAT

Maanantai - Perjantai:

10:00-15:00

imagey50o.png PUHELIN

AUKIOLOAJAT 1.7. alkaen

Maanantai - Perjantai: 

10:00-14:00

+358 10 309 92 14


Hinta 8,8 snt/min. Hinta ulkomailta soitettaessa paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.